منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اِرول زیمِرمَن خطاب به بِن اِدواردز: در دِنور به تو آسیب می زنم!

    

اِرول زیمِرمَن (با رکورد 101 پیروزی،11 شکست و 1 تساوی) از جمله فایترهایی است که باید در تورنومنت رقابتی سنگین وزن در GLORY 16 مبارزه کند.حریف او در نیمه نهایی این تورنومنت بن ادواردز استرالیایی (با رکورد 36 پیروزی،9 شکست و 3 تساوی) است.در نیمه دیگر جدول اَندرسون برادُک سیلو از برزیل باید با سِرگِی کاریتُنُف روسی مبارزه کند.

دو برنده باید در فینال با یکدیگر رو به رو شوند.

زیمِرمن: "همه در این تورنومنت واقعاً یک بوکسر هستند.بنابرین من فکر می کنم این یک برتری برای من است.چون من ضربات پای بهتری می زنم.ضربات لوکیک،ضربات های کیک،مسئله ای نیستند.بستگی دارد که در مبارزه چه چیزی اتفاق بیافتد.من فایتر کاملتری هستم.آنها بیشتر افراد بوکس هستند [به دستهایشان تکیه می کنند] اما واقعاً سرسخت هستند."

این اظهار نظرها درباره بن ادواردز و سِرگِی کاریتُنُف درست است ولی در مورد اَندرسون سیلوا اینگونه نیست.چون او حتی از زیمرمن هم بیشتر از ضربات پا استفاده می کند و کاملتر است.

زیمِرمن: "اگر شما (مبارزه اول را) سریع به پایان برسانید فینال آسانی خواهید داشت.چیزی که باعث می شود 9 دقیقه (سه راند کامل) مبارزه اول را نخواهید این است که قطعاً با آسیب و درد همراه خواهد بود.من واقعاً این تورنومنت 4 نفره را دوست دارم چون (در تورنومنت مسابقات دیگر) معمولاً باید سه بار در یک شب مبارزه کنم.پس قصد دارم تا جنب و جوش را بیاورم."

زیمرمن دوست و هم تمرینی جمال بن صدیق است.جمال بن صدیق در مسابقات GLORY 12 نیویورک با ناک اوت مغلوب بن ادواردز شد.

زیمِرمن: "تو به دوست من جمال در نیویورک آسیب زدی پس من هم به تو در دِنوِر آسیب خواهم زد."

زمانی که با زیمرمن صحبت می کنم او ده روز است که زودتر به دِنور آمده تا با شرایط آب و هوایی اینجا بجنگد.چون شهر دنور یک مایل از سطح دریا بالاتر است و میزان اکسیژن کمتری دارد که ممکن است روی روند ورزشکاران تأثیر بگذارد.

زیمرمن: "آره،من همه چیز را درباره ارتفاع بالای شهر دِنور می دانم.من با یک ماسک تمرین می کنم که میزان اکسیژن را محدود می کند.من همچنین کارهایی را نسبت به نظم خوابم انجام داده ام."

کاریتُنُف فایتر سنگین وزن روسی به دلیل مبارزاتش در مسابقات MMA مانند Strikeforce و PRIDE FC مشهور است.او دوست و هم تمرینی زیمرمن نیز است.اما ظاهراً این باعث نخواهد شد تا مبارزه بین آنها شبیه جنگ نباشد.

زیمرمن: "کاریتُنُف دورانش را با تمرین در باشگاه من در هلند آغاز کرد.من با او در این باشگاه خیلی تمرین کردم.در باشگاه قدیمی و همچنین در تایلند.ما همدیگر را به خوبی می شناسیم و مبارزه خوبی خواهد بود اگر در فینال با هم رو به رو شویم."

او در ادامه درباره ریمون دِکِرز نیز صحبتهایی می کند.

زیمرمن: "من در همان باشگاهی که رِیمون تمرین می کرد تمرین می کنم.و با برادر او تمرین می کنم.پس نیاز دارم که این جایزه را برنده شوم.این جایزه متعلق به آنجاست.جدا از جایزه اگر من پیروز تورنومنت شوم یک نقطه در تورنومنت قهرمانی جهان خواهم شد.من حتی نمی دانم مبلغ جایزه چقدر است و نگران آن نیستم.من خواهم آمد و مبارزه خواهم کرد".

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com